Am pregătit un studiu de caz în care îți vom prezenta cum am ajuns de la 0 la 18.868,07 lei încasări, cu ajutorul campaniilor de Facebook Ads, în prima lună de colaborare.
Context
Important de menționat este faptul că înainte acestă companie a mai lucrat cu o agenție, însă din cauza rezultatelor slabe au încetat colaborarea și nu au mai rulat reclame din Iulie. Iar din Septembrie am preluat noi conturile de Social Media.
Model de business: B2B eCommerce
Perioada de analiză: 22 sept. – 22 oct.
Obiective principale:
Creșterea notorietății brandului și creșterea vânzărilor.
Cum am ajuns la un ROAS de 12,37 ?
Primul pas pe care l-am făcut a fost să analizăm și să setăm contul de publicitate, astfel încât să ne ajute să ne atingem obiectivele. Astfel:
- Contul de publicitate este configurat corect pentru conversii. e-am asigurat că avem pixelul setat corect, domeniul este verificat și evenimentele sunt configurate pentru IOS.
Al doilea pas a fost să construim o strategie de atingere a obiectivelor, prin campanii de Facebook Ads.

Audiențe folosite:
Am făcut promovare la nivel național și am folosit mai multe tipuri de audiențe:
- broad, bazate pe interese / bazate pe meserii,
- audiențe conturate în jurul avatarului de client,
- audiențe personalizate bazate pe vizitatorii site-ului și pe acțiunile pe care le-au făcut în site
- audiențe asemănătoare.
Am testat continuu și am oprit seturile de reclame a căror audiență nu aduceau rezultate, iar analizând datele din cont ne-am îndreptat spre audiențele potrivite.
Creative folosite:
Am folosit atât Single Image cât și Carousel.
Deși nu ne așteptam, Single Image a funcționat mult mai bine decât Carousel, iar după 2 săptămâni, după ce am încercat diferite combinații de produse în Carousel fără rezultate, ne-am axat exclusiv pe Single Image.
În ceea ce privește imaginile folosite, am editat și realizat afișe pentru a aduce o imagine mai contemporană asupra brandului și am testat constat mesaje și imagini diferite pentru identificarea câștigătoarelor.
Tipul de campanii folosite:
În proporție de 85% am folosit campanii de conversii pentru evenimentul de Purchase.
În paralel, am folosit campanii de trafic pentru a ajuta pixelul să își îmbunătățescă capacitatea de a găsi clienții potriviți pentru noi.
De asemenea, a folosit campanii de Engagement pentru a crește interacțiunea cu pagina și cu reclamele.
Creșterea interacțiunii cu brandul
S-a creat o strategie menită să crească interacțiunea pe pagina și să mărească baza de audiență caldă, prin:
- Publicare de conținut organic: am urmat un calendar editorial de postări pe pagina de Facebook a brandului. Ne-am asigurat că avem conținut constant și o imagine profesională în mediul online.
Rezultate obținute:
- Nr. Achiziții = 39
- Cost per achiziţie = 39,09 lei
- Valoarea achizițiilor = 18.868,07 lei
- ROAS = 12,37
- Buget cheltuit = 1.524,62 lei
- CPC (cost per clic pe link) = 1,03 lei
- CPM (cost per 1.000 de afișări) = 13,30 lei
De asemenea, s-au înregistrat și comenzi de produse personalizate prin apel telefonic de pe site, care nu sunt contorizate în acest studiu de caz.
Elementele care au contribuit la aceste rezultate:
✅ Am avut o strategie clară încă de la început,
✅ Am folosit un funnel personalizat pentru atingerea obiectivelor.
✅ Am făcut teste constant pentru a identifica cele mai bune creative și audiențe,
✅ Am măsurat rezultatele și am acționat prompt atunci când campaniile nu performau,
✅ Am comunicat îndeaproape cu clientul, care s-a implicat și ne-am furnizat toate datele necesare,
✅ Site-ul funcționează bine din punct de vedere tehnic, este ușor de navigat și atractiv.
Vrei să colaborăm și să aducem astfel de rezultate și în cazul tău?
Solicită o ședință gratuită cu echipa Glory Ads și hai să găsim variantele potrivite de promovare a business-ului tău!