Studiu de caz: De la 0 la 18.868,07 lei încasări (ROAS 12,37) prin Facebook Ads

Am pregătit un studiu de caz în care îți vom prezenta cum am ajuns de la 0 la 18.868,07 lei încasări, cu ajutorul campaniilor de Facebook Ads, în prima lună de colaborare.

Context

Important de menționat este faptul că înainte acestă companie a mai lucrat cu o agenție, însă din cauza rezultatelor slabe au încetat colaborarea și nu au mai rulat reclame din Iulie. Iar din Septembrie am preluat noi conturile de Social Media.

Model de business: B2B eCommerce

Perioada de analiză: 22 sept. – 22 oct.

Obiective principale:

Creșterea notorietății brandului și creșterea vânzărilor.

Cum am ajuns la un ROAS de 12,37 ?

Primul pas pe care l-am făcut a fost să analizăm și să setăm contul de publicitate, astfel încât să ne ajute să ne atingem obiectivele. Astfel:

  • Contul de publicitate este configurat corect pentru conversii. e-am asigurat că avem pixelul setat corect, domeniul este verificat și evenimentele sunt configurate pentru IOS.

Al doilea pas a fost să construim o strategie de atingere a obiectivelor, prin campanii de Facebook Ads.

Campanii Facebook Ads
Audiențe folosite:

Am făcut promovare la nivel național și am folosit mai multe tipuri de audiențe:

  • broad, bazate pe interese / bazate pe meserii,
  • audiențe conturate în jurul avatarului de client,
  • audiențe personalizate bazate pe vizitatorii site-ului și pe acțiunile pe care le-au făcut în site
  • audiențe asemănătoare.

Am testat continuu și am oprit seturile de reclame a căror audiență nu aduceau rezultate, iar analizând datele din cont ne-am îndreptat spre audiențele potrivite.

Creative folosite:

Am folosit atât Single Image cât și Carousel.

Deși nu ne așteptam, Single Image a funcționat mult mai bine decât Carousel, iar după 2 săptămâni, după ce am încercat diferite combinații de produse în Carousel fără rezultate, ne-am axat exclusiv pe Single Image.

În ceea ce privește imaginile folosite, am editat și realizat afișe pentru a aduce o imagine mai contemporană asupra brandului și am testat constat mesaje și imagini diferite pentru identificarea câștigătoarelor.

Tipul de campanii folosite:

În proporție de 85% am folosit campanii de conversii pentru evenimentul de Purchase.

În paralel, am folosit campanii de trafic pentru a ajuta pixelul să își îmbunătățescă capacitatea de a găsi clienții potriviți pentru noi.

De asemenea, a folosit campanii de Engagement pentru a crește interacțiunea cu pagina și cu reclamele.

Creșterea interacțiunii cu brandul

S-a creat o strategie menită să crească interacțiunea pe pagina și să mărească baza de audiență caldă, prin:

  • Publicare de conținut organic: am urmat un calendar editorial de postări pe pagina de Facebook a brandului. Ne-am asigurat că avem conținut constant și o imagine profesională în mediul online.

Rezultate obținute:

  • Nr. Achiziții = 39
  • Cost per achiziţie = 39,09 lei
  • Valoarea achizițiilor = 18.868,07 lei
  • ROAS = 12,37
  • Buget cheltuit = 1.524,62 lei
  • CPC (cost per clic pe link) = 1,03 lei
  • CPM (cost per 1.000 de afișări) = 13,30 lei

De asemenea, s-au înregistrat și comenzi de produse personalizate prin apel telefonic de pe site, care nu sunt contorizate în acest studiu de caz.

Elementele care au contribuit la aceste rezultate:

✅ Am avut o strategie clară încă de la început,

✅ Am folosit un funnel personalizat pentru atingerea obiectivelor.

✅ Am făcut teste constant pentru a identifica cele mai bune creative și audiențe,

✅ Am măsurat rezultatele și am acționat prompt atunci când campaniile nu performau,

✅ Am comunicat îndeaproape cu clientul, care s-a implicat și ne-am furnizat toate datele necesare,

✅ Site-ul funcționează bine din punct de vedere tehnic, este ușor de navigat și atractiv.

Vrei să colaborăm și să aducem astfel de rezultate și în cazul tău?

Solicită o ședință gratuită cu echipa Glory Ads și hai să găsim variantele potrivite de promovare a business-ului tău!

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *